Norwegian Hunters
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Norwegian Hunters er en norsk MW2 clan som søker gode spillere
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Regler i NH

Go down 
AuthorMessage
Planke999




Posts : 5
Join date : 2010-02-15

Regler i NH Empty
PostSubject: Regler i NH   Regler i NH Icon_minitimeMon Feb 15, 2010 1:35 pm

Vi har regler i denne clanen:)..

Når du joiner clanen vil vi at du skal komme når vi spør om du kan komme eller bare hvis du kan.
Og du må være venlig med alle Hvis du ikke er venlig med alle og hvis noen måber eller blir måbet får de en andvarsel. 3 andvrsler er du ute av clanen.

Vi skal ikke ha alle folk inn hvis dere har venner som vil joiner er det helt ok men de må være 13 år +.
Når vi skalteste folk ut må lederene være med.. De som er ledere er Meg Planke999 Jeg er lederen for denne clanen nest leder Sondre-95 en av oss må være med og teste folk.

Alle de som vil joine MÅ registrere seg på siden. De skal registrere seg før de kan bli testet.
Men vi skal bli litt kjent med personen som joiner jeg har skrevet det på en forum ting.

NH er en seriøs clan vi skal ikke ha folk som er barnslige inn i clanen dere skal oppføre dere våksent.
Hvis dere ikke gjør det ser andre claner at vi ikke er seriøse og at de kansje ikke vil spille mot oss.

Håper dere syntes reglene er ok og hvis det er noe må dere bare sende en melding til meg:)..
Back to top Go down
 
Regler i NH
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Norwegian Hunters :: Your first category :: Your first forum-
Jump to: